Kaufe Deine Eintrittskarten
Online Verkauf geschlossen
Für mehr Infos setze Dich gerne mit dem Veranstalter des Events in Verbindung.
Die Kontaktdaten des Veranstalters findest Du unter dem Abschnitt "Verantaltet von".
Ereignisdetail
Mangú i Zebra Prieta
Campament Urbà
Fer Prieta
Espai: Casal del Barri, Raval i Centre Cívic Drassanes
(Cast Abajo)
La participació en tots dos tallers és requerida per finalitzar el campament.
Dates: 6 d’octubre
Lloc: Casal de Barri del Raval – Sala de tallers
Hora: 17–19 h
https://www.casaldelraval.cat/
Data: 7 d’octubre
Lloc: Centre Cívic Drassanes – Sala D
Hora: 17–20 h, 20 h Presentació final (oberta al públic)
https://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/drassanes
Descripció General
Hacer Prieta és un campament intensiu de dos dies adreçat a joves de 14 a 19 anys interessats en les arts escèniques. A través de tallers de dansa, improvisació teatral i dinàmiques creatives, les i els participants podran explorar la seva identitat, expressar-se lliurement i co-crear una presentació final.
L’objectiu és fomentar l’expressió artística, la identitat cultural i el pensament crític, especialment entre joves de la comunitat dominicana, afrodescendent i migrant a Barcelona, mitjançant una experiència interdisciplinària centrada en les arts escèniques.
No es requereix experiència prèvia: el més important és la participació, el treball en equip i el desenvolupament personal a través de l’art. El taller està obert a tothom, sense importar el recorregut o la formació prèvia.
Aquest projecte neix de la unió de dues metodologies de dansa i moviment que dialoguen des de la dissidència, l’ancestralitat i la re-existència del cos. És una proposta formativa única que fusiona la pajarería i l’ancestralitat caribenya, generant un espai d’exploració i reivindicació per a persones negres i dissidents de gènere.
Programa
6 d’octubre – Espai interior (1 sala) Casal del Raval, sala tallers
17:00 – 18:00 → Taller de Dansa amb Malvin Montero
18:00 – 19:00 → Taller d’Improvisació Teatral (en anglès) amb Mercedes De Jesús
7 d’octubre – Sala + Espai comú, sala D al Centre Cívic Drassanes
17:00 – 19:00 → Sessió creativa grupal (facilitada pels tres educadors)
19:00 – 20:00 → Presentació final oberta + berenar/refrigeri
Les i els participants definiran juntament amb els facilitadors què presentar i com, fent servir les eines compartides durant els tallers.
Educadors
Malvin Montero – Artista escènic, coreògraf i pedagog
Mercedes De Jesús – Artista, educadora teatral i performer
Haiser Castillo – Coordinador artístic i acompanyant metodològic
Format i logística
Durada total: 4 hores (2 h per dia)
Màxim de participants: 25 joves
Edat: 14–19 anys
Idiomes: castellà i anglès (segons la sessió)
Projectes vinculats
Una plataforma d’entrenament físic i creació coreogràfica que transita entre la performance i la dansa contemporània dins d’una visió de pensament radical cuir negre, dirigida per Malvin Montero. Establerta entre Madrid i Almeria (El Toyo).
Un dels projectes de l’Associació Revive Project, format per un col·lectiu d’artistes i professionals dominicans compromesos amb la creació d’una programació cultural centrada en la identitat dominicana i caribenya migrant. Unim històries, arrels i diàlegs per compartir, des de la diversitat, experiències comunes. Creiem en la importància de conèixer a fons diferents punts de vista com a camí cap a una major tolerància, comprensió i suport mutu entre les nostres diferències i orígens.
Amb el suport del:
Consolat General de la República Dominicana
Per a qualsevol pregunta i més informació, escriu-nos a: mangu.dominicanartfestival@gmail.com
CAST
Mangú y Zebra Prieta
Presentan
Campamento Urbano
Hacer Prieta
Espacio: Casal del Barri, Raval y Centro Civico Drassanes
La participación en ambos talleres es requerida para finalizar el campamento.
Fechas: 6 de octubre
Lugar: Casal de Barri Del Raval -Sala de talleres
Hora: 17-19 H
https://www.casaldelraval.cat/
Fecha: 7 de octubre
Lugar: Centro Civico Drassanes -Sala D
Hora: 17-20 H, 20H Presentacion Final (abierto al publico)
https://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/drassanes
Descripción General:
Hacer Prieta es un campamento intensivo de dos días dirigido a jóvenes de 14 a 19 años interesadxs en las artes escénicas. A través de talleres de danza, improvisación teatral y dinámicas creativas, lxs participantes podrán explorar su identidad, expresarse libremente y co-crear una presentación final.
El objetivo es fomentar la expresión artística, la identidad cultural y el pensamiento crítico, especialmente entre jóvenes de la comunidad dominicana, afrodescendiente y migrante en Barcelona, mediante una experiencia interdisciplinar centrada en las artes escénicas.
No se requiere experiencia previa: lo importante es la participación, el trabajo en equipo y el desarrollo personal a través del arte. El taller está abierto a todxs, sin importar el recorrido o formación previa.
Este proyecto nace de la unión de dos metodologías de danza y movimiento que dialogan desde la disidencia, la ancestralidad y la re-existencia del cuerpo. Es una propuesta formativa única que fusiona la pajarería y la ancestralidad caribeña, generando un espacio de exploración y reivindicación para personas negras y disidentes de género.
Programa
6 de octubre – Espacio Interior (1 sala) Casal del Raval en la sala tallers
17:00 - 18:00 → Taller de Danza con Malvin Montero
18:00 - 19:00 → Taller de Improvisación Teatral (en inglés) con Mercedes De Jesús
7 de octubre – Sala + Espacio Común sala D en el Centro Cívico.
17:00 - 19:00 → Sesión creativa grupal (facilitada por los tres educadores)
19:00 - 20:00 → Presentación final abierta + merienda/refrescos
Los y las participantes definirán junto a los facilitadores qué presentar y cómo, usando las herramientas compartidas durante los talleres.
Educadores
Malvin Montero – Artista escénico, coreógrafo y pedagogo
Mercedes De Jesús – Artista, educadora teatral y performer
Haiser Castillo – Coordinador artístico y acompañante metodológico
Formato y logística
Duración total: 4 horas (2 hrs por día)
Máximo de participantes: 25 jóvenes
Edad: 14–19 años
Idiomas: Español e inglés (según sesión)
Zebra Prieta Una plataforma de entrenamiento físico, y creación coreográfica que transita entre la performance y la danza contemporánea dentro de una visión de pensamiento radical cuir negro, dirigida por Malvin Montero. Establecida entre Madrid y Almería (El Toyo).
Mangú es uno de los proyectos de la Asociación Revive Project, formado por un colectivo de artistas y profesionales dominicanos comprometidos con la creación de una programación cultural centrada en la identidad dominicana y caribeña migrante. Unimos historias, raíces y diálogos para compartir, desde la diversidad, experiencias comunes. Creemos en la importancia de conocer a fondo distintos puntos de vista como camino hacia una mayor tolerancia, comprensión y apoyo mutuo entre nuestras diferencias y orígenes.
Con el apoyo del:
Consulado General de Republica Dominicana
Para cualquiero pregunta y mas información escribenos: mangu.dominicanartfestival@gmail.com
Zugangsrichtlinien