Kaufe Deine Eintrittskarten
Online Verkauf geschlossen
Für mehr Infos setze Dich gerne mit dem Veranstalter des Events in Verbindung.
Die Kontaktdaten des Veranstalters findest Du unter dem Abschnitt "Verantaltet von".
Ereignisdetail
ARTISTA/COMPANYIA
Habla de mí en presente
SINOPSI
El Pau fa sonar el ventilador i és encantador. El Max és el mestre de cerimònies i vol cantar sobre tu. El Rémi és poeta i toca un violí més antic que la Torre Eiffel. El Jona és el batec del grup i és molt tendre. El Blai va aprendre a tocar el baix per la banda perquè domina la metafísica. A l’Adri li encanten les sobretaules i el jaleo. Habla de mí en presente és una boybanda de tecnorumba sensible.
DURADA
60-75 minuts
IDIOMA
Català/Castellà/Anglès/Francès/Alemany
EDAT MÍNIMA RECOMANADA
0
FITXA ARTÍSTICA
Habla de mí en presente neix en el sí del P14, el grup jove de teatre de la Volksbühne berlinesa, on realitza diversos concerts i activitats. En mudar-se a Barcelona, la banda entra en contacte amb El Pumarejo i l’escena que hi bull.
L’any 2018 rep el suport dels alumnes del postgrau de la International Music Business i des de 2020 és banda resident a la Fundació La Plana de Sta. Maria d’Oló i col·labora amb la Fundació Bauhaus Dessau.
BIO DE LA COMPANYIA
Dues joves ànimes catalanes es perden per Berlin. Durant el seu viatge per carrers freds, túnels llargs, teatres grans i una escena techno inflamable, coneixen un percussionista alemany, un violinista francès i uns anys més tard, a un baixista català. Junts, creen un nou gènere: LA TECHNORUMBA.
Zugangsrichtlinien
Kommentare
4