Select your tickets
Online sales are closed.
For more information please contact the organizer.
The organizer's data is in the "Brought to you by" section.
Event details
Elbi Olalla, Sandra Rehder i Anne-Sophie Vallvé en concert
Diumenge 28 de setembre. Portes 12h30 Concert 13 h
Vermut & concert
Per primer cop compartiré escenari amb dues pianistes espectaculars. L’Elbi Olalla, amb la seva trajectòria tan sòlida com variada, i l’Anne-Sophie Vallvé, una jove promesa formada en música clàssica i antiga, que té una sensibilitat única.
Junts farem una vetllada íntima i propera, amb un repertori que travessa gèneres com el tango, el bolero, la milonga, la copla i la cançó. Hi sonaran obres de Carlos Gardel, María Elena Walsh, Lluís Llach, Homero i Virgilio Expósito, Horacio Fontova, Enrique Francini, Homero Manzi i molts més.
I no només serà música: també hi haurà poesia, amb paraules de Federico García Lorca, Atahualpa Yupanqui, Joan Margarit, Cristina Peri Rossi i altres veus essencials que sempre m’acompanyen.
Data: 28/09/25
Lloc: Estudi 110
Hora: 12h30 h obertura / 13 h concert
Entrades: 12 € — l'entrada inclou una mica de picar i begudas.
Aforament limitat. No et quedis sense la teva.
ESTUDI 110
Piano i arts
c/Entença 110 (08015) BCN
@estudi110
@elbiolallapiano
@annesophievallve_piano
@sandrarehdertango
Access policy
The promoter has not specified underage access policy. If you have any questions, please contact them directly.